ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 3:20 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
تعداد بازدید 54
نویسنده پیام
mahroo456
آنلاین

ارسال‌ها : 15
عضویت: 8 /9 /1396
راه اندازی مرکز تماس
راه اندازی مرکز تماس



با
گسترش و پیش­رفت هر چه بیشتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباط، امکان وجود
مشکلات / نیازمندی های متفاوت نیز افزایش یافته است. پاره‌ای از این مشکلات
/ نیازمندی ها می‌توانند در زمان استفاده از سرویس ­های مختلف سازمانی
توسط کاربران خارجی و یا داخلی ایجاد شوند.

برای
مطرح نمودن مشکلات / نیازمندی ها در دسترس‌ترین راه، استفاده از تماس
تلفنی است که کاربران خارج سازمان (مشتریان) یا کاربران داخل سازمان
می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین وجود مرکز تماس (Contact Center) و مرکز پاسخگویی به مشتریان (Help Desk) ضرورت پیدا می‌کند.



برای
ایجاد این‌گونه مراکز می‌توان از روش‌های سنتی و یا روش‌های نوین استفاده
نمود. روش‌های سنتی به صورت آنالوگ و نیمه‌دیجیتال بوده و عموماً بر‌پایه
سیستم‌های مبتنی بر PBX هستند در‌صورتی‌که روش‌های نوین کاملاً دیجیتال و مبتنی بر IP هستند. برای راه اندازی مرکز تماس (Call Center) مبتنی بر IP از استانداردها و راهکارهای VoIP استفاده می‌شود.



در این راستا ایجاد و پیاده سازی یک مرکز تماس (Contact Center) حداقل امکانات زیر را برای سازمان ها فراهم خواهد نمود:

  • تمرکز بر روی کسب‌و‌کار سازمان[*]سرویس‌دهی جامع[*]صرفه‌جویی در هزینه ها[*]توجه ویژه به مشتریان سازمان[*]ایجاد ساختار ارتباطی هوشمند و توانمند[*]ایجاد یکپارچگی سرویس ها[*]ایجاد سیستم مدیریت مشتری[*]ایجاد محتویات مبتنی بر دانش[*]

  • پشتیبانی شبکهشبکه­
    های محلی از قدیمی­ ترین و اولین انواع شبکه­ های کامپیوتری هستند. پیشرفت
    فناوری در حوزه فناوری اطلاعات باعث شده است تا نیازمندی­ های امروزی
    ظرفیت­ پذیری در شبکه­ های محلی تحت پوشش قرار گیرند. از آن­جایی که بنا به
    خصوصیات نظام­ های کسب و کاری، غالباً شبکه ­های محلی تأثیر مستقیمی بر
    روی اثربخشی نظام کسب و کار دارند، فناوری­ ها و تکنولوژی­ های نوین، بخش
    عمده ای از این نیازمندی­ ها را تحت پوشش قرار داده­ اند.



    به
    کمک این چنین فناوری­ های نوین در شبکه­ های محلی امروزی و به جهت تحت
    پوشش قرار دادن نیازمندی­ های نظام ­های کسب و کاری امروزی، شبکه­ های محلی
    می­ بایست دارای خصوصیات ویژه ­ای در سطح ساختار و معماری آن­ها باشند. پشتیبانی شبکه


    از
    اهم این خصوصیات می ­توان به ظرفیت­ پذیری مناسب در لایه­ های مختلف شبکه­
    های محلی، ایجاد افزونگی و تحمل­ پذیری خطا در سطوح مختلف، کمینه نمودن
    مدت زمان بازیابی در زمان بروز اختلالات، گسترش ­پذیری مناسب، امن­ سازی
    زیرساخت ارتباطی شبکه­ محلی، تحت پوشش قرار دادن نیازمندی­ های رفتار
    ترافیکی به جهت بهره­ مندی از سرویس ­های ارزش افزوده و... اشاره نمود.

    شرکت
    فناوران عصر شبکه پاسارگاد متخصص در طراحی شبکه ، راه‌اندازی شبکه ،
    پشتیبانی شبکه و مشاوره شبکه بسیاری از حوزه های پیشرفته در این زمینه
    می‌باشد.



  • راه اندازی دیتاسنتر

    در
    حوزه فعال مرکز داده، امروزه رویکرد مجازی­ سازی دارای جایگاه ویژه­ ایست و
    فناوری­ های زیادی به جهت افزایش سطح مجازی­ سازی مراکز داده تولید شده­
    اند که شناخته شده­ ترین این فناوری­ ها، مربوط به فناوری­ های مجازی­سازی
    در سطح سرورهاست. فناوری ­های مجازی­ سازی به صورت کلی به سه دسته عمده
    تقسیم­ بندی می­ شوند که هر کدام از دسته­ ها در سطوح و لایه­ های مختلف
    مراکز داده، راه اندازی دیتاسنتر باعث افزایش سطح مجازی­ سازی و در نتیجه افزایش اثربخشی، بهینگی، راندمان و بازدهی خواهد شد.

    دسته
    اول مربوط به مجازی­ سازی در سطح تجهیزات که شامل فناوری­ های مجازی­ سازی
    در سطح سرورها و تجهیزات زیرساختی شبکه می­ باشد. دسته دوم مربوط به خوشه­
    بندی تجهیزات زیرساختی شبکه است که با استفاده از آن­ها دو یا چند تجهیز
    با یکدیگر ترکیب شده و تشکیل یک تجهیز منطقی را می­ دهند که باعث ساده­
    سازی معماری و ساختار هم­بندی و همچنین بهینه­ سازی گسترش ­پذیری، مقیاس
    ­پذیری و تحمل­ پذیری خطا خواهد شد. دسته سوم مربوط به کارگیری راهکارهای
    رایانش ابری است که سطح جدیدی از مجازی­ سازی را ممکن ساخته است.

    در
    حوزه غیر فعال مرکز داده نیز، امروزه یکی از دغدغه‌های مهم، سطح مصرف
    انرژی در مراکز داده و تمایل به کمینه نمودن سطح مصرف انرژی، بدون
    تأثیرگذاری بر روی پارامترهای کیفی و کارامدی مراکز داده است. پیرو این
    رویکرد، فناوری­ ها و راهکارهای زیادی در قالب فناوری­ های مراکز داده سبز
    (Green DC) ایجاد شده اند که هدف آن­ها تمرکز بر روی تمامی حوزه­ ها و بخش­
    های غیر فعال مرکز داده به جهت کاهش مصرف انرژی است.
پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 12:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.