ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:16 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
نویسنده پیام
mehri701
آنلاین

ارسال‌ها : 5
عضویت: 14 /1 /1399
خدمات سئو و بهینه سازی سایت
خدمات سئو و یا خدمات بهینه سازی سایت هردو به یک معنا میباشند که توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ بهیار به صورت کاملا تخصصی و تضمینی انجام میشود.به طور قطع میتوان گفت امروزه با گسترش دنیای وب و فضای مجازی رقابت بین کسب و کارها افزایش پیدا کرده است زیرا امروزه اکثر افراد نیازهای خود را به صورت اینترنتی خرید میکنند و در سایت های مختلف به دنبال اجناس موردنظرشان هستند.موتور جستجو گوگل ابزاری است که در حال حاضر مردم جامعه برای پیدا کردن سؤالات و نیازهای خود از آن استفاده میکنند بنابراین پیدا کردن جایگاهی در خط اول گوگل میتواند به رونق کسب و کارها کمک شایانی کند.
خدمات سئو چیست؟ شاید بارها کلمه سئو را شنیده باشید ولی مفهوم آن را به درستی درک نکرده باشید.خدمات سئو و بهینه سازی سایت مهمترین فاکتوری است که بعد از انجام طراحی سایت برای بدست آوردن بهترین رتبه در نتایج موتور جستجو گوگل باید به آن توجه کنید.هرچه سایت شما رتبه بهتری در نتایج گوگول داشته باشد مخاطبان بیشتری از سایت شما بازدید خواهند کرد در نتیجه با اعتماد مشتریان به شما درآمدتان به طور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. سئو (Search Engine Optimazition) به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مختلف به ویژه گوگل میباشد.در واقع به انواع روش هایی که متخصصین سئو برای افزایش رتبه هر سایت با هر نامی در حوزه فعالیت های گوناگون در جهت افزایش رتبه سایت انجام می دهند خدمات سئو و بهینه سازی سایت گفته میشود.خدمات سئو در شرکت ها به دو روش کلاه سفید و کلاه سیاه انجام میشود.
خدمات سئو کلاه سفید(whithe hat seo) به این معنا است که سئوکار با استراتژی رعایت کامل استاندارهای و تکنیک هایی که الگوریتم های موتور جستجو گوگل آنها را نقض نمی کند فعالیت میکند.در واقع در سئو کلاه سفید تمامی قوانین گوگل در انجام سئو سایت رعایت میشود.ولی خدمات سئو کلاه سیاه (Black hat seo) کاملا برعکس کلاه سفید عمل میکند.به این صورت که سئوکار به هیچ قاعده و قانون گوگل اعتقادی ندارد و نتیجه سریع و لحظه ای را جایگزین دوام رتبه بالا و ماندگاری در آن رتبه میکند.شاید در اوایل کار با نتایج خوبی را کسب کند ولی این رتبه موقتی خواهد بود و پس از مدتی موتور جستجو گوگل متوجه خواهد شد و آن را از نتایج موتور جستجو خارج میکند .شرکت دیجیتال برندینگ بهیار با بهره گیری از سئوکاران حرفه ای رتبه سایت شما را با به کار گیری روشهای کلاه سفید افزایش خواهد داد و جایگاه شما را در خط اول گوگل حفظ خواهد کرد.
به طور کلی هدف اصلی از انجام سئو سایت برای افزایش رتبه در موتور جستجو گوگل، جذب مشتریان واقعی و افزایش درآمد شما میباشد.آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیار در ابتدای کارجلسه مشاوره رایگان سئو برای در جریان قرارگرفتن نیازهای شما خواهد داشت.سپس بازار کسب و کار موردنظرتان،رقبا و کلمات پیشنهادی شما به طور کاملا اصولی و دقیق بررسی خواهد شد و براساس تحقیقات انجام شده استراتژی مناسب کسب و کار و جذب مشتریان بالقوه را به شما پیشنهاد میدهد.شرکت بهیار با تجربه ای درخشان در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت، تبلیغات اینستاگرام ، موشن گرافیک ، طراحی گرافیک و……. با نمونه کارهای موفق به شما تضمین میدهد در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین تعرفه خدمات سئو رتبه سایت شما را افزایش دهد و به صفحه اول گوگل بیاورد.
منبع: https://behyarco.com/seo-services/

پنجشنبه 14 فروردین 1399 - 16:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
parisa98
آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 15 /2 /1399
پاسخ : 1 RE آموزش سرچ کنسول









سرچ کنسول چیست؟







اگر در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید نام سرچ کنسول گوگل زیاد به گوشتان خورده. وب مستران روزانه حداقل 3 الی 4 بار به این ابزار سر می زنند. شاید براتون سوال باشه که چرا سرچ کنسول جدید اینقدر اهمیت دارد و مهم است؟ سرچ کنسول مانند یک پدر و مادر نصیحت گر، مشکلات وب سایتتان را به شما اطلاع می دهد. نقاط ضعف و قدرت، ورودی ها و صفحات فرود، جایگاه شما در هر کلمه کلیدی در گوگل، تعداد دفعاتی که در نتایج گوگل دیده می شوید و…. حالا شاید تا حدودی به جواب سوال گوگل سرچ کنسول چیست؟ رسیده باشید. اما بزارید بیشتر برایتان توضیح دهیم. سرچ کنسول جدیدی گوگل در قسمت های مختلف خود که هر یک از آن ها را در پایین به شما توضیح می دهیم، یک سری اطلاعات و قابلیت هایی را در اختیارتان میگذارد. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید مشکلات وب سایت خود را شناسایی و آن ها را حل کنید، نقاط قوت سایتتان را متوجه شوید و با کار بیشتر بر روی آن ها قدرت سایت خود را افزایش دهید. search console به عنوان یک ابزار کاربردی در سئو و بهینه سازی سایت چندین بار تغییر نام داده است. در ابتدا با نام کنسول جستجو گوگل توسط کمپانی Google رونمایی شد. سپس نامش به گوگل وبمستر تغییر یافت و در حال حاضر نامش سرچ کنسول گوگل می باشد. شما با اسفاده از پنل سرچ کنسول می توانید به اطلاعات بسیار زیادی از سایتتن دست یابید. می توانید صفحاتتان را در نتایج جستجو ایندکس (index) کنید و یا حتی نقشه سایت مورد نظرتان را به گوگل معرفی نمایید. برای یادگیری آموزش کار با google search console برای بهبود وضعیت سایتتان و آنالیز هرچه بهتر آن با ما همراه باشید.
https://wikidemy.ir/google-search-console/

قبل از ثبت سایت در سرچ کنسول جدید حتما مطالعه کنید
قبل از ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول جدید گوگل باید چک لیستی از اقدامات مهم را انجام دهید. این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا زمانی که سایت خود را به سرچ کنسول معرفی می کنید، گوگل نسبت به سایت شما هیچ شناختی ندارد و اگر نتوانید این معرفی کردن را به درستی انجام دهید دچار مشکلات زیادی می شوید. در این قسمت از آموزش حرفه ای گوگل سرچ کنسول به بررسی این اقدامات می پردازیم.


لینکسازی داخلی وبسایتتان را چک و تکمیل کنید: اگر به خوبی در سایتتان لینکسازی داخلی انجام ندهید ربات های گوگل متوجه ارتباط بین آن ها نمی شوند. همچنین صفحات مورد نظرتان به خوبی ایندکس نمی شوند و این عامل باعث ارسال سیگنال منفی به گوگل نیز میگردد.
محتوای وبسایتتان را تکمیل کنید: اگر داخل سایتتان از محتوای های کپی و متفرقه برای پر کردن صفحات استفاده کرده اید به هیچ عنوان سایتتان را در سرچ کنسول ثبت نکنید و حتی سایتتان را noindex کنید. زیرا محتوای موجود در صفحات سایتتان، معرف شاخه کاری و شناسنامه سایتتان می باشد و اگر گوگل آن را اشتباه متوجه شود راه زیادی برای اصلاح آن باید طی کنید.
مطمئن شوید صفحات سایتتان ریسپانسیو و موبایل فرندلی هستند: حتما قبل از معرفی سایتتان به گوگل سرچ کنسول جدید مطمئن شوید که صفحاتتان دیزاین درستی در موبایل دارند؛ زیرا این مطلب بسیار برای گوگل حائز اهمیت است.

سرعت سایتتان را تا جایی که امکان دارد افزایش دهید: سرعت سایت یکی دیگر از معیار های گوگل و حتی کاربران سایتتان به عنوان یک سایت مناسب و خوب می باشد. اگر سایتتان سرعت مناسبی ندارد در سرچ کنسول دچار مشکل خواهید شد و گوگل سیگنال مناسبی را از شما دریافت نخواهد کرد.
گزارش عملکرد یا Performance Report چیست؟
گزارش عملکرد در گوگل سرچ کنسول، به شما اطلاعاتی کلی از وضعیت سایتتان در گوگل را می‌دهد. این گزارش نه فقط کلیک‌های شما، بلکه مقدار CTR و همچنین رتبه را هم به شما نشان می‌دهد.



و این گزارش عملکرد جدید سرچ کنسول، جایگزین Search Analytics در سرچ کنسول قدیمی و همان گوگل وبمستر تولز قدیمی شده است.
بله ، بسیاری از داده ها همان گزارش قدیمی “Search Analytics” است. اما الان می‌توانید کارهای جذابی بر روی داده‌هایتان انجام دهید. مثل فیلتر کردن کلماتی که فقط AMP آنها نمایش داده می‌شود.

اما چیزی که در این نسخه جدید گوگل سرچ کنسول، مورد علاقه من است به صورت زیر می باشد:
در گزارش Search Analytics قدیم، شما فقط می‌توانستید گزارشات را تا 90 روز گذشته ببینید.


اما الان میتوانید گزارشات 16 ماهه نیز داشته باشید.
برای یک دیوانه SEO مثل من، این دیتای 16 ماه، مانند بازکردن کادوها در صبح کریسمس است.
در حقیقت من برای ذخیره این دیتا قبلا پول پرداخت می‌کردم ولی ممنونم از ورژن اولیه گوگل سرچ کنسول، که این امکانات را رایگان در اختیار ما قرار می‌دهد.

چگونه می‌توان CTR خود را با استفاده از گزارشات عملکردی Performance Report سوپرشارژ کرد؟
در این شکی نیست که یکی از فاکتورهای کلیدی، رتبه بندی گوگل CTR است.
سؤال این است؟
چطور CTR خود را افزایش دهیم؟
با گزارش‌های عملکرد گوگل سرچ کنسول

توجه: در فصل قبل من برای شما مثال واقعی از یک وبسایت فروشگاهی آوردم و تمام موارد را از آن برای شما توضیح دادم. در این فصل نیز من با یک مثال واقعی از یک بلاگ میخواهم به شما این فصل را توضیح دهم.(این بلاگ)
در این فصل شما می‌بینید که با استفاده از بخش performance report گوگل سرچ کنسول، چطور رشد 63درصدی ترافیک را برای این بلاگ رقم زدیم.



شنبه 21 تیر 1399 - 11:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.