تبلیغات در اینترنتclose
بخورید و چاق نشوید
ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : دوشنبه 19 آذر 1397 - 7:49 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
تعداد بازدید 23
نویسنده پیام
zibazist
آنلاین

ارسال‌ها : 4
عضویت: 15 /12 /1396
بخورید و چاق نشوید
بخورید و چاق نشویدبخورید و چاق نشوید
پایگاه اطلاع رسانی تاپ سانته فرانسه در گزارش اخیر خود روش جدیدی را برای مصرف مواد غذایی ارایه کرده است که از سوی آلن دلابو دکتر و مبتکر روش تغذیه ای به نام کرونو توصیه شده است.
بر اساس این روش تغذیه ای، می توان در تمام روز نان، پنیر، شکلات، استیک و سیب زمینی خورد، لاغر شد و لاغر ماند.
گفته شده این هنر مصرف مواد غذایی در ساعات مختلف روز است؛ اوقاتی که برای ساختار بدن و داشتن وضعیتی بهتر توصیه می شود.
درصورتی که بر اساس عملکرد طبیعی بدن رفتار کنیم، نیازهای بدن به انرژی تامین و سوخت و ساز بدن بهتر انجام می شود و ذخیره سازی نیز صورت نمی گیرد.
در این روش خوردن مواد غذایی چرب در ساعات صبح، مواد غذایی سبک تر در ظهر، مواد غذایی شیرین در ساعات بعدازظهر و مواد غذایی سبک در شب توصیه می شود.
از میان ترشحات آنزیمی و هورمونی که در ساعات شبانه روز و حالات مختلف شب بیداری یا خواب متوالی و دمای هوا میزان آنها متفاوت است، ترشح کورتیزول (هورمونی که نقش مهمی در متابولیسم و سوخت و ساز بدن دارد) اهمیت زیادی دارد.
به گفته دکتر دلابو، روند چهار وعده غذایی روزانه قرار داده شده در این روش، در واقع بر اساس میزان ترشح کورتیزول در زمان های مختلف توصیه شده است.
ساختار بدن مقادیر زیادی کورتیزول را در پایان شب، مقادیر قابل توجهی در پایان روز و همچنین مقادیر کمی در پایان بعدازظهر آزاد می کند، به همین خاطر است که در شب و به ویژه در ساعات اولیه شب خیلی بی حال می شویم.
بر اساس روش تغذیه ای کرونو، عدم صرف صبحانه، ناهار خوردن با عجله و خوردن بیش از حد در شب ممنوع شده است.
همچنین مصرف موادغذایی صنعتی و شیرین در این روش منع شده است؛ آلن دلابو تاکید می کند که این نوع مواد غذایی برای ساختار بدن خطرناک هستند.
در واقع این مواد غذایی بدن را تغذیه نمی کند بلکه لوزالمعده را به جذب بیشتر قند وادار می کند که برای بدن بسیار مضر است.

شنبه 03 آذر 1397 - 17:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
indigo2018
آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 11 /9 /1397
پاسخ : 1 RE بخورید و چاق نشوید
لاغری بدون رژیم

تصور کنید بتوانید هر آنچه دوست دارید بخورید و یک سانت هم سایز اضافه نکنید! این رویای همه است. متاسفانه اکثر ما برای لاغر شدن به رژیم های سخت و غیر اصولی پناه می بریم و بعد از مدت کوتاهی و یا نهایتا تا زمانی که به وزن دلخواه برسیم ، این رژیم را کنار میگذاریم به رژیم قبل باز می گردیم و مجددا دچار اضافه وزن می شویم.

با این ۲۵ روش علمی و ثابت شده لاغری بدون رژیم دیگر رویا نیست، فقط باید این مقاله را بخوانید و نکات آن را رعایت کنید. به همین سادگی!


چرا باید از یک رژیم پیروی کنیم ؟

آیا همه ی ما باید پیرو یک “رژیم لاغری” باشیم؟ سالهاست که مفهوم رژیم لاغری به درستی استفاده نشده است. فکر می کنید دچار اضافه وزن هستید و باید وزن کم کنید! پس به دنبال یک رژیم لاغری سریع می گردید و این بزرگترین اشتباه شماست.
مفهوم رژیم لاغری به هیچ عنوان محدود کردن مواد غذایی به یک برنامه ی منظم و دقیق نیست. بلکه تمام افراد در هر سنی فقط و فقط نیاز به یک تغییر مثبت در رژیم روزانه ی خود دارند. در واقع رژیم کاهش وزن محدود کردن مواد غذایی نیست بلکه ایجاد تغییر در راه و روش غذا خوردن، سبک زندگی و اصلاح بدن و ذهن است. با درک درست مفهوم رژیم لاغری است که میتوان رویای لاغری بدون رژیم را به واقعیت تبدیل کرد.
برای لاغری بدون رژیم این موارد را همیشه رعایت کنید

اگر در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و نکات نوشته شده را برای همیشه در زندگی خود پیاده کنید، دیگر نیازی نیست نگران چاقی و اضافه وزن باشید. رعایت این نکات علاوه بر این که شما را از شر رژیم های لاغری تکراری و خسته کننده نجات می دهد، سلامت عمومی بدن را تضمین می کند. پس همین حالا و یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید که زندگی سالم و شادی داشته باشید و با انگیزه به خواندن این مقاله ادامه دهید.۱- رژیم خودت را بساز
این که یک رژیم غذایی برای دوست شما کارساز بوده دلیل ندارد برای شما هم موثر باشد. سیستم بدن هر فرد مانند اثر انگشت او منحصر به فرد و خاص است. حتی در صورتی که با رژیم های پیشنهادی دیگران شروع به کاهش وزن کنید، نمی توان گفت این رژیم واقعا موفق و سالم بوده است. رژیم غذایی موثر رژیمی است که برای همیشه بتوان از آن پیروی کرد. به بیان دیگر موثرترین رژیم تغییر شیوه ی زندگی به سبک زندگی سالم است.همین حالا به سبک زندگی و غذا خوردن خود نگاهی بیاندازید! شما در هر شرایط و امکاناتی که باشید قطعا می توانید تغییرات مثبت و سالمی را در سبک زندگی خود ایجاد کنید. حتی یک تغییر کوچک مانند جایگزین کردن شکر با قند های طبیعی و یا تغییر سایز ظرف غذایتان موثر خواهد بود.
۲- بخورید!
برای کاهش وزن ، مجبور نیستید گرسنگی را تحمل کنید. با تحمل گرسنگی تنها چیزی که از دست میدهید، آب بدن است که به زودی جبران می شود. بهترین راه برای کاهش وزن خوردن مواد غذایی سالم است. بهترین کار این است که از محصولات سالم و تازه، غلات کامل، گوشت بدون چربی و چربی های سالم در رژیم غذایی خود استفاده کنید. علاوه بر این باید در طول روز ۵ تا ۶ وعده غذایی کوچک و کم حجم داشته باشید.
۳- قبل از اصلاح خودتان به سراغ آشپزخانه بروید
آشپزخانه اولویت اول لیست تغییرات است. به آشپزخانه بروید و آنجا را از تمام غذاهای ناسالم و چاق کننده مانند شکر تصفیه شده، شکلات های شیری و رنگارنگ، شیرینی های خوشمزه، چیپس و …. پاکسازی کنید و یخچال را با سبزیجات، میوه، غلات کامل، نان گندم و پروتئین های مفید پر کنید.

۴- صبح ها این نوشیدنی را بخورید
اصلا قصد ندارم ترکیب تکراری آب گرم و عسل با قطره های لیمو را برای بار هزارم پیشنهاد کنم یا بگم فقط کافی یک لیوان آب سرد بنوشید! نوشیدنی صبحگاهی که به شما کمک می کند ترکیب معجزه گر دو قاشق چایخوری دانه ی شنبلیله در یک فنجان آب است. دانه های شنبلیله را از شب قبل درون فنجان آب بریزید و اول صبح آن را بنوشید. دانه های شنبلیله متابولیسم بدن را تقویت می کند و آب به دفع سموم بدن کمک می کند.
۵- صبحانه را فراموش نکنید.
صبحانه مهمترین وعده غذایی روزانه است که به هیچ وجه نباید حذف شود. نخوردن صبحانه باعث احساس گرسنگی زیاد هنگام ناهار یا میان وعده میشود و در این زمان معمولا افراد غذاهای ناسالم و چاق کننده را انتخاب می کنند. علاوه بر این نخوردن صبحانه متابولیسم بدن را کاهش می دهد. نهایتا تا یک ساعت بعد از بیدار شدن صبحانه میل کنید. یک کاسه غلات کامل و غنی از لبنیات با چربی کامل می تواند شروع خوبی باشد.
۶- چای سبز بنوشید
چای سبز تقویت کننده سوخت و ساز بدن است. قطعا در بین نوشیدنی های روزانه تان جایی برای چای سبز دارید. علاوه برتقویت متابولیسم، چای سبز دفع کننده سموم بدن است و سلامت عمومی بدن را افزایش می دهد. چای سبز می تواند در هفته ۴۰۰ کالری اضافه را بسوزاند.
۷- آهسته بجوید
مطالعات ثابت کرده است که جویدن طولانی تر غذا باعث میشود کالری کمتری مصرف کنید. زیرا به مغز زمان می دهید تا سیگنال های سیری را از معده دریافت کند. این کار باعث هضم آسان غذا هم می شود. بنابراین توصیه می شود که مواد غذایی را حدود ۳۵ تا ۵۰ بار بجوید.
۸- تعادل را در وعده های غذایی رعایت کنید
هر وعده غذای حاوی پروتئین، کربوهیدرات های خوب (سبزیجات،میوه ها،دانه ها) و چربی های سالم است. تعادل بین مصرف مواد غذایی باعث می شود بدن به راحتی غذای شما را پردازش و انرژی لازم را تولید کند. با این کار سم زدایی بدن به خوبی و به طور طبیعی انجام می شود که باعث افزایش سطح سلامتی و ایمنی بدن می شود. رعایت این نکته باعث می شود که لاغری بدون رژیم و آسانی را تجربه کنید.
منبع: بیچشک
یکشنبه 11 آذر 1397 - 15:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
swaqny
آفلاین



ارسال‌ها : 99
عضویت: 15 /11 /1396
پاسخ : 2 RE بخورید و چاق نشوید



الآن فور تواصلك مع شركة بخ حشرات بمكة الكبرى ستتمكن من التخلص من اي حشرات موجودة في منزلك ، كما ان شركة عزل خزانات بمكة الخاصة بنا تعتمد على استخدام افضل المواد العازلة ذات الفاعلية العالية



پنجشنبه 15 آذر 1397 - 15:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.