ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : چهارشنبه 06 تیر 1403 - 8:04 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
تعداد بازدید 108
نویسنده پیام
radyweb
آنلاین

ارسال‌ها : 3
عضویت: 12 /11 /1400
محل زندگی: تهران
طراحی سایت با html و css
برای طراحی سایت با html و csshttps://radyweb.com/website-design-with-html-and-css/ ابتدا نیاز به یک سرور و یا سرور مجازی است. به این منظور می توانید یا از سرور مجازی xamp و wamp استفاده کنید و یا می توانید هاست بخرید و یک دامنه بر روی آن ست کنید و طراحی را شروع کنید. اگر طراحی به صورت لوکال باشد می توانید از برنامه sublime استفاده کنید. مزیت استفاده از این برنامه این است که کد ها به صورت رنگی هستند و خوانایی کد زدن بالا می رود. در شکل زیر تصویر محیط sublime را میبینیم


کد هایی که داخل تصویر می بیبنم کد اولیه html است. این تصویر صفحه ایندکس را نشان می دهد که یک تکه کد html را در آن انداخته ایم. همچنین مزیت دیگری که این نرم افزار دارد این است که تمام تکه کدها در حافظه ی آن سیو می باشند و حرف اول آن را بنویسید تمام کد را نرم افزار می نویسد.
اصول اولیه html

برخی کد ها در html وجود دارد که به عنوان مقدمات html هستند. در زیر برخی از کد هایی که در html استفاده می شود را نام برده ایم:

و مطلب بین b باز و b بسته قرار می گیرد. این تگ متن را بلد می کند.


برای نمایش یک متن و یا پاراگراف استفاده می شود.


برای نمایش هدینگ 1 استفاده می شود.
ساختار سند html
در زیر نمونه ای از ساختار سند html را گفته ایم:







Hello, world!


Hello, world!

My first web page.







- اعلان اولیه سند html
یعنی در اینجا با یک سند html کار می کنیم


شروع یک سند html را نشان می دهد. بخش هدر سایت جایی است که تمام پارامترهای اصلی صفحه در آن قرار می گیرد. بیشتر کد های هدر سایت در صفحه نمایش داده نمی شوند اما آنها تعاریفی هستند که در بک سایت مورد استفاده قرار می گیرند.
این تکه کد نشان می دهد که چه مجموعه کاراکتری در سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
تکه کد عنوان صفحه، چیزی است که مردم در مرورگرسایت شما به عنوان عنوان صفحه می بینند. به عنوان مثال:



شروع بخش بندی بدنه سایت را مشخص می کند. تمام محتوای سایت در این قسمت می رود. قسمت بادی بخش اصلی یک سند html است. یعنی اینجا جایی است که تمام محتوای سایت در آن به نمایش در می آید.
برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد طراحی وب سایت با html و css می توانید متن کامل مقاله طراحی سایت با html و css زا دز سایت رادی وب مطالعه فرمائید.

سه شنبه 12 بهمن 1400 - 11:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.