ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : چهارشنبه 06 تیر 1403 - 7:51 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
تعداد بازدید 43
نویسنده پیام
signco
آنلاین

ارسال‌ها : 22
عضویت: 8 /11 /1398
سئو خدمات حمل و نقل
انجام پروژه سئو شرکت آموت سفر پارسه با نام تجاری پارسه گشت در مدت 8 ماه انجام شد و ما توانستیم با موفقیت بیش از 600 کلمه کلیدی را به صفحه اول گوگل بیاوریم . در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با خدمات شرکتآموت سفر گشت پارسه ، بخشی از خدمات این شرکت معرفی می گردد. همچنین سپاسگزاریم از دوستانی که در رابطه با سئو این سایت نظرات خود را جهت بهبود و کیفیت بیشتر با ما در میان می گذارند.
شرکت پارسه گشت یکی از اولین ارائه دهندگان دربستی بهشت زهرا بوده است که به جهت رفاه حال بستگان متوفی و جلب رضایت آن‌ها به ارائه این سرویس پرداخته است. دربستی بهشت زهرا شرکت پارسه تنها مختص بهشت زهرا نبوده بلکه دارای دربستی بهشت سکینه ، دربستی بهشت معصومه ، دربستی قبرستان ارامنه ، دربستی اماکن متبرکه و … است.

با سرویس دربستی بهشت زهرا دیگر نیازی نیست نگران این باشید که کجا سکونت دارید، مراسم شما کجاست و مهمانان خود را به کجا می‌خواهید ببرید؛ بلکه تنها باید به سایت ما مراجعه نمایید و سرویس مورد نظر خود را رزرو نمایید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم و با مناسب ترین هزینه ممکن سرویس دربستی اتوبوس بهشت زهرا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پارسه گشت به دنبال کم کردن دغدغه های شما برای برگزاری ابرومندترین مراسم خاکسپاری ممکن است.

اتوبوس در اختیار


اتوبوس در اختیار راه حلی جامع و کامل در حمل و نقل های عمومی است. این سرویس دارای مزایای بسیاری به نسبت دربستی بهشت زهرا در جابجایی های جمعی و گروهی است. چرا که رزرو اتوبوس در اختیار راه حلی اقتصادی تر و به صرفه تر در حمل و نقل به بهشت زهرا و یا جابجایی های شهری و بین شهری است. شما می‌توانید در بهبوهه فقدان یک عزیز، برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات او و همدلی با عزیزان و دوستانی که برای همراهی در این غم عظیم آمده‌اند، از طریق وبسایت ها و اپلیکیشن های فعال شرکت های حمل و نقل همچون پارسه گشت اقدام به رزرو اتوبوس در اختیار نمایید و این راحت ترین شکل برگزاری مراسمات با کیفیت عالی است. همچنین امکان رزرو تلفنی اتوبوس در اختیار نیز برای شما عزیزان فراهم است. علاوه بر ان مراجعه حضوری نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

اتوبوس دربستی بین شهری



اگر می خواهید به سفر گروهی ، زیارتی، یا مراسم ختم، از تهران به شهر دیگری بروید و تعداد شما ۱۰ نفر است می توانید ون یا مینی بوس یا میدل باس، شرکت آموت سفر پارسه گشت را رزرو کنید. اما اگر تعداد شما بالای ۱۰ نفر است ، بهترین گزینه برای شما رزرو اتوبوس دربستی بین شهری است. نگران بازگشت هم نباشید . شما می توانید زمانی که دارید در سایت آموت سفر پارسه گشت ، اتوبوس دربستی بین شهری رزرو می کنید. گزینه بازگشت دارد، را نیز فعال نمائید.از مزایای اتوبوس دربستی بین شهری، این است که لازم نیست ،اتوبوس خود را با افراد غریبه شریک شوید و یا مسافران غریب با شما همسفر باشند. همچنین سرویس اتوبوس دربستی بین شهری در اختیار شما می باشد. بر خلاف اتوبوس های مسافربری، رفت و برگشتتان محدود به زمان معیین نمی باشد.

ایاب و ذهاب کارمندان

شرکت آموت سفر پارسه گشت سال ها تجربه ی همکاری در زمینه سرویس ایاب و ذهاب کارمندان با شهرک های صنعتی ، ادارات ، بیمارستان ها و کارخانه های تهران داشته است. بیمارستان‌ها ،کارخانه‌ها ،ادارات و شهرک های صنعتی تهران می توانند برای سرویس ایاب و ذهاب کارمندان خود به صورت رفت و برگشت، انواع دستگاه‌های اتوبوس، ون، مینی بوس و سواری را نیز از شرکت آموت سفر پارسه گشت در خواست کنند. علت اعتماد و همکاری های بلند مدت ، بیمارستان‌ها، ادارات، کارخانه‌ها و شهرک های صنعتی با شرکت آموت سفر پارسه گشت ، منظم و سروقت بودن و امنیت این نوع خدمات می باشد. سرویس ایاب و ذهاب کارمندان، در مجموعه های بزرگ، یکی از موارد ضروری برای سازماندهی و نظم آن مجموعه می باشد. برای مجموعه های که خارج از شهر هستند، امنیت و رانندگی ایمن بسیار حائز اهمیت است. تمام رانندگان، سرویس ایاب و ذهاب کارمندان، پارسه گشت، سالها تجربه و مهارت کافی در رانندگی را دارند.

سرویس کارکنان

شرکت آموت سفر پارسه گشت، علاوه بر سرویس مدارس، خدمات سرویس کارکنان را به بیمارستان‌ها ،کارخانه‌ها، شرکت ها، ادارات و شهرک های صنعتی تهران به صورت رفت و برگشت ارائه می دهد. داشتن سرویس حمل و نقل کارکنان برای کارخانه ها، بیمارستان ها، ادارات، شرکت ها ، شهرک های صنعتی جز امکانات رفاهی کارمندان محسوب می شود. اما بازدهی مجموعه را افزایش می دهد. چرا که داشتن سرویس برای کارمندان و کارکنان، موجب نظم در ورود و خروج کارمندان می شود .از افتخارات مهم شرکت آموت سفر پارسه گشت، این است که، در سال‌های همکاری با سایر مجموعه های بزرگ، در ارائه سرویس کارکنان، پارسه گشت، هیچ وقت بازخورد منفی از سوی صاحبان کار و یا مدیران مجموعه نداشته است. سرویس کارکنان همیشه سروقت در محل های مبدا و مقصد حاضر می شوند. رانندگان سرویس کارکنان، با توجه به تعداد کارمندان و مسیرهای آنها، طوری برنامه ریزی می کنند که، در ساعت ورود و خروجی که مجموعه برای کارمندان خود در نظر گرفته است، اختلالی پیش نیاید.

دوشنبه 06 فروردین 1403 - 13:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.