ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : چهارشنبه 06 تیر 1403 - 7:56 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
نویسنده پیام
jody70
آنلاین

ارسال‌ها : 128
عضویت: 31 /1 /1396
رابطه جنسی مقعدی و بارداری
آیا رابطه مقعدی باعث حاملگی می شود؟
احتمال بارداری از طریق رابطه مقعدی خیلی کم است اما در صورت نفوذ منی از راه مقعد به واژن ممکن است باردار شوید. اما احتمال بیشتری برای ابتلا به بیماری های مقاربتی، از جمله HIV، از رابطه مقعدی محافظت نشده (بدون کاندوم) وجود دارد. بنابراین مهم است که همیشه از کاندوم استفاده کنید تا شانس ابتلا به STD را کاهش دهید.
باورهای غلط در مورد رابطه جنسی مقعدی
۱- فقط مردان همجنس گرا رابطه مقعدی دارند:
بسیاری از مردان همجنس‌گرا رابطه مقعدی دارند، اما همه این‌طور نیستند. افراد با هر گرایش جنسیتی می توانند رابطه مقعدی داشته باشند، از جمله زوج های دگرجنس گرا
افراد بدون آلت تناسلی می توانند از یک اسباب بازی جنسی برای وارد کردن به مقعد شریک خود استفاده کنند. Pegging «پیج کردن» به زمانی گفته می‌شود که زن با مرد این کار را می‌کند.
به نقل از سایت wikipedia
پیگ کردن یک عمل جنسی مقعدی است که در آن زن یک دیلدو تسمه‌ای به مقعد مرد وارد می کند.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pegging_(sexual_practice)
۲- باور اشتباه دوم: رابطه مقعدی باعث حاملگی نمی شود:
آیا رابطه مقعدی باعث حاملگی می شود؟ در حالی که شانس باردار شدن از رابطه مقعدی مطمئناً کمتر از رابطه جنسی واژینال است، اما هنوز احتمال کمی وجود دارد. هر زمان که آلت تناسلی به واژن نزدیک شود، همیشه این احتمال وجود دارد که منی وارد واژن شود و منجر به بارداری شود.
۳- باور غلط سوم: سکس از مقعدی باعث ابتلا به عفونت و بیماری های مقاربتی نمی شود.
مطالعات نشان داده اند که رابطه مقعدی با فرد آلوده به ویروس HIV خطر بسیار بیشتری (۱۷ تا ۱۸ برابر بیشتر) در مقایسه با رابطه واژینال نسبت به انتقال ایدز ایجاد می کند.
ابتلا به بیماری های مقاربتی (STIs) از رابطه جنسی مقعدی به سادگی و حتی ساده تر است. بافت مقعد ظریف است و به راحتی پاره می شود. به همین دلیل روزنه های بیشتری برای ورود عفونت به بدن ایجاد می شود.
فردی که به اصطلاح مفعول است یا آلت به مقعد او وارد می شود، بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی است تا فردی که فاعل است و آلتش را داخل مقعد فرد دیگری فرو می کند.
💡هنگام رابطه مقعدی از کاندوم برای محافظت در برابر گسترش عفونت ها و بیماری ها استفاده کنید.
آیا قرار است سکس مقعدی درد داشته باشد؟
اگر شریک شما در طول رابطه جنسی مقعدی خیلی سریع یا خشن باشد، یا اگر مقعد شما به اندازه کافی شل و مرطوب نباشد، ممکن است درد داشته باشید. پس از رابطه جنسی مقعدی، شرایط خاصی می تواند باعث درد شود:
مانند تورم رگ ها در ناحیه مقعد (بواسیر)، پارگی در پوشش مقعد (شقاق مقعدی)، یا سوراخ شدن روده بزرگ (پارگی کولون).
کاهش درد رابطه مقعدی
سکس مقعدی ممکن است کمی دردناک باشد، یا در اولین باری که آن را امتحان می کنید، احساس عجیبی داشته باشید. همیشه می توانید هر زمانی که بخواهید آن را متوقف کنید و زمانی دیگر دوباره امتحان کنید. شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که رابطه جنسی مقعدی برای شما مناسب نیست.
راهکارهای زیر برای کاهش درد رابطه مقعدی توصیه می شود:
  • می‌توانید از کرم‌های مبتنی بر آب استفاده کنید.[*]برای انجام رابطه از پشت باید فرد مفعول، عضله اسفنکتر مقعد را شل کند (همان ماهیچه ای که در زمان نیاز به اجابت مزاج فشار می دهید).[*]بر خلاف واژن، مقعد به خودی خود مرطوب نمی شود. بنابراین، اگر از انگشتان دست، یا اسباب بازی های جنسی و یا از آلت تناسلی برای وارد کردن به مقعد استفاده می کنید، برای جلوگیری از پارگی یا آسیب های دیگر به ناحیه باید از روان کننده های مخصوص مثل لوبریکانت استفاده کنید.[*]استفاده از آب یا صابون ملایم برای تمیز کردن مقعد قبل از رابطه جنسی مقعدی[*]شروع آهسته: سعی کنید با انگشتان یا اسباب‌بازی‌های جنسی کوچک شروع کنید و سپس به تدریج آلت تناسلی وارد مقعد شود.[*]تنفس آهسته و عمیق: تمرکز بر نفس به فرد کمک میکند آرام شود.[*]برقراری ارتباط با شریک جنسی در حین رابطه جنسی: اگر درد دارد، به او بگویید سرعت خود را کم کند یا متوقف کند.

  • توقف فوری در صورت وجود خون یا درد شدید: این علائم می تواند نشان دهنده آسیب یا تحریک بواسیر باشد.
پماد کاهش درد رابطه مقعدی
پماد هیدروکورتیزون، پماد لیدوکائین و ژل روان کننده لوبریکانت به عنوان پماد ضد درد برای رابطه مقعدی استفاده می شود.
چند بار در روز، مقعد خود را به مدت ۲۰ دقیقه در حمام نشسته قرار دهید.
چرا رابطه جنسی مقعدی برای مردان لذت بخش است؟
مردان آلت تناسلی دارند و معمولا پروستات هم دارند. این غده دارای پایانه های عصبی بسیاری است که این ناحیه را حساس می کند. از آنجایی که پروستات در سمت دیگر راست روده قرار دارد، می توان آن را با انگشت یا وارد کردن اسباب بازی جنسی در داخل مقعد تحریک کرد. به همین دلیل برخی از افراد مبتلا به پروستات، بازی مقعدی را یک فعالیت لذت بخش می دانند.
partoclinic.com


شنبه 12 خرداد 1403 - 10:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.