ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 2:47 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
نویسنده پیام
arsalann
آنلاین

ارسال‌ها : 4
عضویت: 24 /12 /1398
نمایندگی مجاز تعمیر بوش در شمال تهران
نمایندگی بوش در زمینه تعمیرات متخصص می باشد. در واقع ما صدها بار تعمیرات لوازم بوش را هر هفته انجام داده ایم از جمله؛ تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی، تعمیرات یخچال فریزر، تعمیرات اجاق گاز، تعمیرات خشک کن ماشین لباسشویی و غیره!
تعمیرکار بوش ما آموزش خاصی در خصوص این نام تجاری دیده اند و به طور منظم اطلاعات خود را به روزرسانی کرده اند تا اطمینان حاصل شود که با همه مدل ها آشنا هستند.
ارتباط ما با آنها قدمتی طولانی دارد. این به این معنی است که نمایندگی بوش در زمینه ارائه آخرین اطلاعات پیشگام است و از میان تمام افراد و منابع مستقیم عبور کرده و اطلاعات جمع آوری کرده. این بدان معناست که نمایندگی بوش می تواند صرفه جویی هایی را برای شما انجام دهد .
· نمایندگی بوش در تهران هزینه های ساعتی به صورت مستقل به شما تحمیل نخواهد کرد. هزینه های تعمیری که نمایندگی مجاز تعمیر بوش محاسبه می کند تا هر زمانی که تعمیرات طول بکشد را پوشش می دهد. از همه مهمتر، تعمیرات این نمایندگی با ضمانت در هر دو زمینه کارگری و همچنین قطعه تعویض شده ارائه می شود.
· لوازم خانگی شما برای یک استفاده طولانی ساخته شده است و هنگامی که به تعمیرات نیاز دارد، نیاز به توجه یک متخصص واجد شرایط دارد. فقط اجازه ندهید هر فردی دستگاه شما را تعمیر کند، اجازه دهید نمایندگی تعمیرات بوش از آن مراقبت کند.
· امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تعمیرات بوش و یا رزرو آنلاین با شماره تلفن بوش یا تلفن شرکت بوش تماس بگیرید. اگر نیاز به تعمیر بوش یا خدمات پس از فروش بوش دارید، این نمایندگی مکان مناسبی برای شماست.
در ادامه مهمترین خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات بوش را به صورت موردی و خلاصه برای شما شرح می دهیم. با ما همراه باشید.
تعمیر یخچال بوش
در سال های اخیر، برند بوش به دلیل تولید لوازم خانگی با کیفیت به یکی از برندهای محبوب در بازار تبدیل شده است و توانسته مصرف کنندگان زیادی را جذب کند. همین امر باعث شده که نیاز به سرویس یخچال بوش و تعمیر یخچال فریزر بوش روز به روز افزایش پیدا کند و تعمیر کاران بسیار زیادی در این زمینه شروع به فعالیت کنند.
شما باید در نظر داشته باشید که تعمیر یخچال بوش از حساسیت بالایی برخوردار است و باید این کار را فقط به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش یا تعمیرگاه های مرکزی یخچال بوش واگذار کنید. یک نمایندگی مرکزی یخچال بوش معتبر همیشه سعی می کند تعمیرکارانی با تجربه بالا و متخصص را استخدام کند و در نتیجه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.
ما به عنوان اولین و معتبرترین نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال بوش با سابقه ای درخشان در این حوزه توانسته ایم بهترین سرویس را به مشتریان ارائه داده و رضایت آن ها را کسب کنیم. تعمیرکار یخچال بوش ما به درستی به عیب یابی یخچال فریزر بوش شما می پردازد و در صورت نیاز به تعویض قطعات، تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند. بنابراین، اگر نیاز به سرویس یخچال بوش یا تعمیرات یخچال بوش دارید، با اطمینان خاطر با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش تماس بگیرید.
تعمیرگاه یا نمایندگی مرکزی یخچال بوش در تهران
آیا به دنبال یک تعمیرگاه مرکزی یخچال بوش هستید؟ آیا نیاز به نزدیک ترین نمایندگی مرکزی یخچال بوش می گردید تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیر یخچال شما را انجام دهد؟ آیا نمیدانید تعمیر یخچال بوش را به چه نمایندگی در تهران بسپارید؟ آیا نیاز به تعمیر یخچال بوش شمال تهران دارید؟ آیا به دنبال تعمیر یخچال بوش جنوب تهران هستید؟ آیا نیاز به تعمیر یخچال بوش شرق تهران دارید؟ آیا به دنبال تعمیر یخچال بوش غرب تهران هستید؟
نگران نباشید. با ما تماس بگیرید تا مشکل یخچال بوش شما را به سرعت حل کنیم. ما به عنوان بهترین نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال بوش دارای شعب متعددی در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران هستیم. پس فرقی نمی کند در کجای تهران هستید، فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا تعمیرکار یخچال بوش سریعا به محل شما بیاید و با دقت بالا به تعمیر تخصصی یخچال بوش شما بپردازد.

تعمیر لباسشویی بوش
شرکت بوش یکی از شرکت های اروپایی می باشد که محصولات آن در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد. شرکت بوش همیشه عملکرد صادقانه را از سود مقدم تر می داند. همین طرز فکر باعث پیمودن پله های موفقیت شرکت بوش شد. تمام محصولات بوش با کیفیتی بالا، تکنولوژی روز و نهایت دقت عرضه می گردد.
شرکت سهامی بوش تا سال 1929 بیش از ده هزار کارمند داشت و در حوزه های جدید فعالیت خود را آغاز کرده بود که شامل لوازم خانگی برقی می شد که قبل تر در خانه های بزرگ و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گرفت. شرکت بوش برای هر چه راحت کردن کارهای خانه اولین سری ماشین لباسشویی خود را در سال 1958 تولید کرد و کار شستشوی لباس که با دست انجام می شد را بطور کلی متحول کرد.
در سال های بعد روند روبه رشد شرکت بوش ادامه پیدا کرد و این شرکت هر چه بیشتر محصولات خود را منطبق با تکنولوژی روز طراحی نمود. در دهه هفتاد ماشین لباسشویی های بوش مجهز به خشک کن لباس گردید تا شستشوی لباس ها هر چه بیشتر اتوماتیک گردد و دیگر نیازی به خشک کردن لباس ها با دست نبود.
بوش همواره در فکر توسعه تولیدات و مصرف بهینه محصولات تولیدی خود می باشد بطوری که ماشین لباسشویی های بوش با استفاده از فناوری جدید i-DOS بطور دقیق میزان لباس ها را اندازه گیری کرده و مناسب با مقدار و جنس آنها مواد شوینده را اضافه می کنند تا هم باعث صرفه جویی در مواد شوینده شود و هم برای محیط زیست ایده آل باشد و کمتر به آن آسیب برساند.
از دیگر تکنولوژی هایی که در ماشین لباسشویی بوش مورد استفاده قرار گرفته اکتیو اکسیژن می باشد. این تکنولوژی امکان شستشوی لباس ها را با دمای پایین می دهد و علاوه بر این در مصرف انرژی هم صرفه جویی زیادی می شود. با این روش تا %99.99 از باکتری ها و جرم لباس ها از بین میرود.
یکی دیگر تکنولوژی هایی که در ماشین لباسشویی بوش استفاده می شود مصرف بهینه از مواد شوینده می باشد بطوری که با یکبار پر کردن مخزن مواد شوینده، می توانید چندین بار بدون پر کردن آن، لباس شست. بخاطر استفاده از تکنولوژی روز، تعمیر لباسشویی بوش و همچنین سرویس لباسشویی بوش فقط توسط تعمیرکاران آموزش دیده لباسشویی بوش باید صورت پذیرد تا موجب خسارت دیدن وسیله مورد نظر نشود.
ما به عنوان معتبرترین نمایندگی مرکزی تعمیرات لباسشویی بوش و تعمیرگاه مرکزی تعمیر لباسشویی بوش کمک می کنیم تا لباسشویی شما توسط تعمیرکارانی خبره و ماهر با دقت بالا و کیفیتی عالی تعمیر شود. در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش، تعمیرکاران لباسشویی نه تنها دارای دانش و مهارت بالایی هستند، بلکه سابقه ای درخشان در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش دارند. در صورتی که نیاز به تعمیر تخصصی لباسشویی بوش یا تعمیرکار لباسشوی بوش دارید، کافی است به ما اعتماد کنید.
تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک روز که قرار ملاقات با دوستان خود را دارید، لباس ویژه ای که در نظر گرفتید کثیف باشد. به سراغ ماشین لباسشویی می روید تا سریع آن را بشویید ولی متاسفانه کار نمی کند. به فکر تعمیر ماشین لباسشویی می افتید و به هر تعمیرکاری که زنگ می زنید به دلیل دور بودن تان حاضر به تعمیر نمی شود و یا هزینه زیادی را برای رفت و آمدش می گیرد. در چنین شرایطی چه کار باید بکنید؟
بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران است زیرا نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش دارای شعب زیادی در سراسر تهران است و بدون هیچ هزینه رفت و آمدی و در سریع ترین زمان ممکن در منزل شما حاضر می شود. فرقی ندارد در کجایی از شهر بزرگ تهران هستید؛ شما می توانید با هر یک از نمایندگی های تعمیر لباسشویی بوش غرب تهران، جنوب تهران، شرق تهران و شمال تهران ما تماس بگیرید و تعمیر ماشین لباسشویی خود را به آن ها بسپارید.
پس اگر نیاز به تعمیر لباسشویی بوش شمال تهران، تعمیر لباسشویی بوش جنوب تهران، تعمیر لباسشویی بوش شرق تهران و یا تعمیر لباسشویی بوش غرب تهران دارید با 22225007-021 تماس بگیرید تا تعمیرکار در کمتر از یک ساعت به منزل شما بیاید.

تعمیر ظرفشویی بوش
در دهه 60 خانم ها وارد دنیای کار شدند و دیگر زمان کافی برای انجام کارهای خانه نبود. شرکت بوش با شعار راحت کردن کارهای خانه، اقدام به تولید ماشین ظرفشویی نمود و خانم های خانه را از کار طاقت فرسای شستن ظروف راحت کرد. تا با خیال راحت تر به فعالیت های بیرون از منزل خود برسند.
از آن زمان تا بحال پیشرفت های زیادی در زمینه تولید ماشین ظرفشویی بوش شده است. ماشین ظرفشویی های جدید با بهره گیری از فناوری روز باعث صرفه جویی بالایی در مصرف مواد شوینده و آب شده اند و سازگاری هر چه بیش تر با محیط زیست دارند. ولی باز هم ممک است با گذر زمان و استفاده بیش تر، به تدریج ظرفشویی شما دچار نقصی شود و نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش یا سرویس ظرفشویی بوش خود پیدا کنید.
برای تعمیر هر وسیله ای مراجعه به نمایندگی آن محصول بهترین گزینه می باشد. با تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی بوش خیالتان از بابت عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی بوش خود راحت خواهد بود. تکنسین های نمایندگی مرکزی تعمیرات ظرفشویی بوش با بهره گیری از دانش روز و تجربه بالای تعمیرات در کوتاه ترین زمان مشکل ماشین ظرفشویی شما را پیدا کرده و از اتلاف وقت جلوگیری می کنند.
ما به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش به شما کمک می کنیم تا ظرفشویی خود را خیلی سریع، با دقت بالا و بهترین کیفیت تعمیر کنید. مطمئن باشید تعمیرکار ظرفشویی بوش در تعمیرگاه مرکزی تعمیر ظرفشویی بوش، دستگاه را به گونه ای تعمیر می کنند که بهتر از روز اولش کار کند و دیگر کوچک ترین عیبی پیدا نکند.
در صورتی که نیاز به تعمیر تخصصی ظرفشویی بوش یا تعمیر ظرفشویی بوش در تهران دارید با ما تماس بگیرید.
تعمیر ظرفشویی بوش در تهران
آیا نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش شرق تهران دارید؟ آیا نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش غرب تهران دارید؟ آیا نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش جنوب تهران دارید؟ آیا نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش شمال تهران دارید؟ آیا نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش مرکز تهران دارید؟
ما به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران دارای صدها نمایندگی در جای جای تهران داریم. هرکدام از نمایندگی های تعمیر ظرفشویی بوش شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران، شمال تهران و مرکز تهران قادرند در هر ساعت از شبانه روز که تماس گرفتید به شما خدماتی با کیفیت عالی را ارائه دهند و کمترین هزینه را از شما بگیرند.
پس در هر کجایی از تهران که هستید همین حالا با ما تماس بگیرید. تعمیر کار ظرفشویی بوش موظف است با تمامی ابزارهای خود در کمتر از یک ساعت خود را به منزل شما برساند. مسافت شما از ما در هزینه تعمیر به هیچ وجه حساب نمی شود.

امضا کاربر


دوشنبه 12 خرداد 1399 - 13:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
parisa98
آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 15 /2 /1399
پاسخ : 1 RE چگونه ترموستات یخچال فریجیدر را تنظیم کنیم






تنظیم ترموستات یخچال فریجیدر یکی از رایج ترین سوالاتی است که برای افراد پیش می آید. در این مقاله، نحوه تنظیم ترموسات یخچال فریجیدر را در اختیار شما قرار می دهیم. در تنظیم ترموستات اهمیتی ندارد مدل یخچال قدیمی است یا جدید؛ اما در قدم اول بهتر است تعریف ساده ای از ترموستات یخچال فریجیدر داشته باشیم.
ترموستات چیست؟
ترموستات قطعه ای در یخچال است که وظیفه ثابت نگه داشتن دما را در یخچال به عهده دارد. واژه ترموستات(Thermostat) متشکل از دو کلمه Therm و stat است. این دو کلمه با هم معنی دمای ثابت هستند. ترموستات قطعه ای است که به صورت اتوماتیک در یخچال کار می کند، درنتیجه دمای یخچال فریجیدر بدون دخالت فرد تنظیم می شود. نقش اصلی ترموستات، فرمان دادن به کمپرسور برای روشن و خاموش کردن یخچال می باشد.
هنگامی که ترموستات را روی دمایی که می خواهیم قرار می دهیم، به کمپرسور فرمان می دهد تا دمای داخلی یخچال فریجیدر را روی دمای مورد نظر تنظیم کند؛ هنگامی که یخچال به دمای مورد نظر برسد، ترموستات بطور اتوماتیک کمپرسور را خاموش می کند. در نتیجه، ترموستات دمای یخچال را با این روند ثابت نگه می دارد و اینکار بصورت اتوماتیک انجام خواهد شد و نیازی به دخالت افراد ندارد.
زمان بندی اتوماتیک کار کردن یخچال فریجیدر
زمانبندی اتوماتیک شدن یخچال فریجیدر به دمایی که برای یخچال تنظیم کرده اید، بستگی دارد؛ اما سالم بودن قطعات آن، بخصوص کمپرسور بر روی مدت زمان اتوماتیک شدن یخچال تاثیر بسزایی خواهد داشت. شارژ کردن گاز برد یخچال نیز باعث یک سره کار کردن یخچال می شود؛ اما مدت زمان زیادی طول نمی کشد و حداکثر 24 ساعت بعد به حالت عادی خود باز می گردد؛ اما اگر پس از 24 ساعت یخچال به حالت عادی کار خود برنگشت به احتمال زیاد یخچال دچار مشکلی شده است و باید برای تعمیر یخچال فریزر فریجیدر اقدام کنید.
زمانبندی اتوماتیک کار کردن یخچال فریجیدر 6 ساعت است و حداکثر تا 7 ساعت نیز این امر طبیعی می باشد؛ اما اگر بیشتر از 7 ساعت طول کشید، یخچال شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و بررسی دارد.
نحوه تنظیم ترموستات یخچال فریجیدر
ترموستات ها دو نوع هستند، نوع اول ولومی و نوع دوم اهرمی. ما می توانیم به وسیله پیچ ترموستات، دمای یخچال را تنظیم کنیم؛ اما تنظیم دما توسط ترموستات به دو عامل بستگی دارد؛ عامل اول تغییر دمای محیط و عامل دوم فصل ها هستند. دمای محیط اطراف یخچال بر روی دمای داخلی آن نیز تاثیر می گذارد.
در نتیجه دمای یخچال را در 6 ماهه اول سال باید پایین تر بیاورید و برای تنظیم ترموستات یخچال فریجیدر باید درجه آن را روی بیشترین مقدار بگذارید. در 6 ماهه دوم سال باید دمای یخچال را افزایش دهید و ترموستات آن را روی کمترین مقدار بگذارید.این نکته بسیار مهمی است؛ چرا که با تنظیم صحیح دما و ترموستات یخچال فریجیدر از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کرده و می توانید مدت زمان بیشتری آنها را در یخچال نگهداری کنید.
اینکار به طول عمر قطعات داخل یخچال نیز کمک خواهد کرد. بهترین دمای یخچال در فصل های گرم سال 4 درجه است و در فصل های سرد سال 1 یا 2 درجه می باشد. ما نحوه تنظیم ترموستات یخچال فریجیدر را برای شما شرح دادیم، در ادامه مطلب راه های سرد کردن و خنک نگه داشتن یخچال را نیز بازگو خواهیم کرد. شما با رعایت این روش ها می توانید به خنگ کردن یخچال کمک کنید.
راه های خنک نگه داشتن یخچال فریجیدر
جریان هوا در یخچال مهم ترین عامل خنکی آن است، اگر مواد غذایی که در طبقات یخچال قرار داده اید خیلی به هم چسبیده باشند، هوا در بین آنها جریان نمی یابد که باعث می شود برای سرد کردن یخچال فشار زیادی به کمپرسور بیاید؛ اما اگر مواد غذایی را با فاصله مناسب از هم در طبقات یخچال قرار دهید، هوا بین آنها جریان یافته و به خنک نگه داشتن محیط یخچال کمک می کند.
نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر
به هیچ عنوان غذای گرم را مستقیما داخل یخچال قرار ندهید. اینکار باعث کاهش سرمای یخچال می شود، که نتیجه آن فشار زیاد به کمپرسور و موتور یخچال فریجیدر است، برای خنک نگه داشتن محیط. ترموستات یخچال نیز بطور اتوماتیک مدت زمان زیادی را باید کار کند تا یخچال را دوباره به دمای مورد نظر برساند؛ که باعث می شود از طول عمر آن کم و دچار نقص فنی شود.
اگر ترموستات مشکلی پیدا کرد و شما به تعمیر ترموستات یخچال فریجیدر نیاز پیدا کردید می توانید با نمایندگی تماس بگیرید. گذاشتن غذای گرم به قطعات داخل یخچال نیز آسیب می رساند و همچنین مصرف برق را نیز افزایش خواهد داد.
بسیاری از والدین روی باز گذاشتن درب یخچال یا بی مورد باز کردن آن حساس هستند، اما دلیل آن چه می تواند باشد؟
یکی از مهمترین دلایلی که به علت بی مورد باز کردن درب یخچال بوجود می آید، سرد نکردن یخچال فریجیدر است. به این خاطر که هوای سرد داخل یخچال خارج می شود و یخچال برای سرد کردن باید به موتور کمپرسور فشار بیاورد؛ که اگر اینکار چندین بار در روز اتفاق بی افتد به قطعات یخچال آسیب وارد می شود.
هرچند وقت یکبار یخچال فریجیدر را تمیز کنید. مواد غذایی بو دار را در ظروف در بسته قرار دهید و فریزر را برفک زدایی کنید. تمیز کردن یخچال موجب طول عمر آن و سالم ماندن قطعات آن خواهد شد.
تست تنظیم ترموستات یخچال فریجیدر
برای اینکه از تنظیم ترموستات یخچال فریجیدر مطمئن شویم، می توانیم با انجام یک تست ساده آن را امتحان کنیم. مراحل انجام تست تنظیم ترموستات یخچال فریجیدر به شرح زیر است:
  1. ابتدا یخچال را روی دمای 3 درجه سانتی گراد قرار دهید و مطمئن شوید که روی این دما تنظیم شده است.[*]سپس یک لیوان آب ولرم ( نه خیلی گرم و نه خیلی سرد) را در طبقه وسط یخچال قرار دهید و به آن اجازه دهید تا 24 ساعت داخل یخچال بماند.[*]پس از گذشت 24 ساعت آن را از داخل یخچال بیرون آورید و به کمک یک دماسنج، دمای آب را اندازه بگیرید.[*]اگر ترموستات یخچال فریجیدر درست تنظیم شده باشد، دماسنج باید دمای آب را بین 1 تا 5 درجه سانتی گراد نشان بدهد.ما در این مقاله نحوه تنظیم ترموستات یخچال فریجیدر و تست آن را برای شما شرح دادیم. چنانچه مشکلی برای آن پیش آمد می توانید برای تعمیر ترموستات یخچال فریجیدر با نمایندگی تعمیرات فریجیدر تماس بگیرید. بدانید که با رفع یک مشکل از بوجود آمدن مشکلات دیگر برای یخچال جلوگیری می کنید.












پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 10:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
parisa98
آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 15 /2 /1399
پاسخ : 2 RE نمایندگی مجاز تعمیر بوش در شمال تهران
چگونه ترموستات یخچال را تنظیم کنیم
در صورتی که تمایل دارید اطلاعاتی در مورد
تنظیم ترموستات یخچال و تعمیر
آن دریافت کنید، این مطلب را بخوانید. یکی از رایج ترین سوالاتی که در مواجهه مشکل در یخچال با آن رو به رو هستیم، همین است:
چگونه ترموستات یخچال را تنظیم کنیم؟
همچنین برخی افراد برای حل این مشکلات، سوالات گوناگونی دارند، که ما در این مقاله سعی کردیم به پاسخ این سوالات بپردازیم. برای یادگیری و پاسخ به سوالات گوناگون شما عزیزان، بهتر است ابتدا با ترموستات و اجزای آن، کمی آشنا شوید.




ترموستات یخچال چیست و چه اجزایی دارد
ترموستات یک قطعه ی کاملا مکانیکی است که برای ثابت نگه داشتن دمای یک محفظه، مانند یخچال یا هر جای دیگر استفاده می شود. در زبان لاتین، ترموستات از دو واژه ی thrmo ( به معنی دما ) و state ( به معنی وضع یا ثابت) تشکیل شده است. در حقیقت ترموستات یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی یخچال می باشد که با بالا رفتن دما، به کمپرسور فرمان فعالیت و با پایین آمدن دما، فرمان قطع فعالیت را صادر می نماید.
بررسی انواع ترموستات و اجزای آن
ترموستات ها انواع مختلفی دارند، برای آن که بدانید چگونه ترموستات یخچال را تنظیم کنیم، خوب است که با اجزا و انواع مختلف ترموستات، آشنایی داشته باشید. اجزای هر ترموستات شامل بدنه فلزی، کنتاکت های اتصال، فانوسک محتوی گاز، لوله مویی، لوله بلو، فنر واهرم ها و پیچ تنطیم می باشد. ترموستات هر یخچال می تواند به صورت دیجیتال، اهرمی یا ولومی باشد.
چگونگی عملکرد ترموستات یخچال
اکنون می خواهیم با نحوه عملکرد ترموستات آشنا شویم. کارکرد ترموستات به این صورت است که لوله بلو در قسمت پایینی یا سقف اپراطور یخچال وصل می شود، سپس ترموستات یخچال در حالت اتصال قرار می گیرد وکمپرسور شروع به فعالیت می کند. هر گاه دمای یخچال به حد مطلوب برسد و یخچال خنک شود، گاز مبردی که درون لوله بلو، لوله مویی و فانوسک قرار دارد کاهش حجم می دهد و گاز جمع میشود، با جمع شدن این گاز اهرم اتصال کلید داخل ترموستات یخچال به سمت پایین کشیده می شود و در نهایت کمپرسور قطع می شود. چنانچه سرمای داخل یخچال کم شود و دما بالا رود، این گاز حجم پیدا کرده و فانوسک بزرگ می شود . در نتیجه ی بزرگ شدن فانوسوک، ترموستات یخچال وصل شده و کمپرسور شروع به فعالیت می نماید.

نحوه تنظیم دمای یخچال و ترموسات
حال به بررسی این پرسش مهم که چگونه ترموستات یخچال را تنظیم کنیم می پردازیم. تنظیم دمای یخچال بستگی به فصل و گرمی و سردی آب و هوا دارد. باید توجه داشته باشید که در فصل تابستان، یعنی ماه های گرم سال، دمای یخچال خود را سرد نگه دارید؛ زیرا دمای محیط اطراف به شدت روی یخچال تاثیرگذار می باشد. در زمستان یا ماه های سرد این عمل کاملا بالعکس انجام می گیرد؛ یعنی لازم است شما درجه یخچال خود را پایین ببرید و دمای آن را کمی افزایش دهید.
معمولا دمای ترموستات باید بین 0 تا 5 درجه باشد؛ توجه داشته باشید که دمای یخچال شما در تابستان بین 2 تا 4 و در زمستان 1 یا 2 باشد. هرچه درجه یخچال بالاتر باشد دما پایین تر و خنک تر است.
نکات قابل توجه برای تنظیم دمای یخچال
اکنون که متوجه شدید چگونه ترموستات یخچال را تنظیم کنیم، توجه شما را به بررسی چند نکته برای بهبود جریان سردسازی و کمک به ترموستات یخچال جلب می کنیم.
  • بین مواد غذایی در یخچال، فاصله مناسب را در نظر بگیرید و اجازه دهید تا هوا در یخچال به خوبی جریان داشته باشد ودر نتیجه توزیع مناسب هوا انجام گیرد.[*]از قرار دادن مواد غذایی گرم در یخچال حتما خودداری نمایید. بهتر است ابتدا غذا های گرم را در دمای محیط خنک کنید، سپس آن ها را در یخچال قرار دهید؛ زیرا قرار دادن غذای گرم در یخچال به کمپرسور یخچال فشار زیادی می آورد.[*]درب یخچال را به صورت مکرر و بی فایده باز نکنید. با این کار سرمای داخل یخچال هدر می رود و کمپرسور یخچال دچار آسیب می شود. همچنین از سلامت واشر های درب یخچال مطمئن شوید.[*]اجازه تولید برفک در یخچال را ندهید و با نظافت و رسیدگی مکرر به یخچال از این کار جلوگیری نمایید.
تست عملکرد ترموستات یخچال
همانطور که گفته شد ترموستات یخچال وظیفه قطع و وصل کمپرسور را بر عهده دارد، به صورتی که اگر دمای یخچال بالا رود، به کمپرسور دستور فعالیت و سرد سازی می دهد و اگر دما در حد مطلوب باشد، فعالیت کمپرسور را قطع می کند. حال ممکن است این عملیات به خوبی انجام نگیرد و نیاز به تعمیر ترموستات یخچال باشد. برای تست عملکرد ترموستات یخچال ابتدا آن را روی 3 درجه سانتی گراد تنظیم کنید؛ پس از آن یک لیوان آب را در محیط مناسبی در یخچال قرار دهید؛ بعد از 24 ساعت لیوان آّب را دراورده و با یک دماسنج دمای آن را اندازه بگیرید. اگر دمای آب مساوری با دمای تنظیم شده ی یخچال بود ترموستات شما سالم است و نیاز به تعمیر یا تعویض ندارد.
تعمیر ترموستات یخچال جنرال الکتریک
امیدواریم توضیحاتی که در این مقاله برای شما بیان کردیم، عملکرد و دانسته های شما را در راستای نگهداری ترموستات یخچال بهبود بخشد. در این مقاله سعی کردیم به این سوال که چگونه ترموستات یخچال را تنظیم کنیم، بپردازیم. حال لازم به ذکر است که حتما توجه داشته باشید، اگر قصد دارید برای تعمیر یا تعویض ترموستات یخچال خود اقدام کنید؛ این کار را به نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک بسپارید. تعمیرکار های ما در کم ترین زمان اعزام می شوند. لازم است بدانید که تعمیرکار های اعزامی از نمایندگی رسمی یخچال جنرال الکتریک دارای مدارک رسمی از شرکت جنرال الکتریک می باشند. این شرکت با 25 سال سابقه درخشان و تعمیرکار های مجرب، برای هر گونه خدمات، شامل تعمیر ترموستات یخچال یا تعویض ترموستات یخچال جنرال الکتریک در خدمت شما عزیزان می باشد.
نحوه تنظیم دمای یخچال جنرال الکتریک



تنظیم مناسب دمای یخچال جنرال الکتریک یکی از رایج ترین سوالات و مشکلات افراد می باشد؛ چرا که اگر دمای یخچال را به درستی تنظیم نکنیم، باعث فساد مواد غذایی داخل آن می شود. با مطالعه مقاله زیر می توانید دمای ساید بای ساید جنرال الکتریک خود را تنطیم کنید. این کار باعث می شود، مواد غذایی را در مدت زمان طولانی تری نگه دارید. در این مطلب چگونگی تنظیم دمای یخچال جنرال الکتریک را شرح می دهیم و نکاتی را برای تنظیم دما به شما خواهیم گفت.
می دانیم که تنظیم دما در مدل های مختلف یخچال با هم متفاوت است. در بعضی از یخچال ها تنظیم دما با صفحه کلید دیجیتال و در بعضی از مدل های قدیمی تر با تنظیم کننده کشویی و ولومی این کار صورت می گیرد.
نکته ای که باید بدانید این است، پس از تنظیم دما، 5 تا 6 ساعت به یخچال فریزر زمان بدهید تا خود را به دمای مورد نظر شما برساند؛ اما اگر پس از تنظیم دما، تغییری در دمای یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک صورت نگرفت با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید تا آنها با عیب یابی یخچال ساید مشکل را حل کنند.
نحوه تنظیم دمای ساید بای ساید جنرال الکتریک
پس از خرید و یا تعمیر یخچال جنرال الکتریک، نیاز دارید دمای آن را تنظیم کنید. تنظیم دمای یخچال در 6 ماه اول سال و 6 ماه دوم کمی متفاوت است؛ چرا که اگر در فصول گرم سال باشید، باید دمای یخچال را سرد تر کنید و در فصول سرد سال باید کمی دمای یخچال را تغییر دهید. ابتدا یخچال را راه اندازی کنید. پس از روشن کردن یخچال جنرال الکتریک تنظیمات عادی، بطور خودکار تنظیم می شوند.
یخچال های ساید بای ساید برای تنظیم دما، از صفحه نمایشگر لمسی برخور دارند. این صفحه نمایشگر در مدل های جدید یخچال جنرال الکتریک کاملا لمسی هستند؛ اما در مدل های قدیمی با دکمه های کنترلی تنظیم دما صورت می گیرد. یخچال های قدیمی تر نیز دارای تنظیم کننده ولومی یا کشویی هستند.
نحوه تنظیم دما یخچال جنرال الکتریک با تنظیم کننده ولومی و کشویی
همانطور که گفتیم در یخچال های قدیمی تر جنرال الکتریک تنظیم دما بصورت ولومی و کشویی است. این ولوم در قسمت بالایی یخچال فریزر در نزدیکی لامپ قرار دارد. ولوم تنظیم دما دارای اعداد و شیار هایی است که از آنها برای تنطیم دما استفاده می شود. بر روی این ولوم یک فلش مشاهده می کنید که نشان دهنده دمای مناسب یخچال فریزر است.
تنظیم دمای ولومی و کشویی فقط از نظر ظاهری با یک دیگر تفاوت دارند؛ ولی نحوه عملکردشان مانند هم می باشد. بر روی ولوم تنظیم دمای یخچال فریزر جنرال الکتریک اعداد 1 تا 5 قرار دارد که با چرخاندن ولوم به سمت عدد1 می توانید سرما یخچال را کاهش دهید و با چرخاندن آن به سمت عدد 5 یخچال را خنک تر می کنید.
اگر تنظیم دمای ولومی بصورت شیار بود و عددی نداشت باید ولوم را به سمت راست (جهت عقربه های ساعت) بچرخانید تا دمای یخچال فریزر شما کاهش یافته و سرد تر شود. بهترین دما برای تنظیم کننده ولومی و کشویی معمولا در وسط آن است و بستگی به تعداد اعدادی دارد که روی ولوم قرار می گیرد. اگر رنج اعداد 1 تا 5 بود، بهترین دما برای یخچال فریز عدد 3 است، اگر رنج اعداد 1 تا 9 باشد، دمای مناسب یخچال عدد 4 می باشد.
دمای یخچال را تنظیم کنید و یک دما سنج داخل یخچال قرار دهید، حدود 5 ساعت صبر کنید تا دمای جدید یخچال تنظیم شود. سپس دماسنج را در آورده و مشاهده کنید که دمای یخچال، همان دمایی است که می خواهید. چندین بار این کار را انجام دهید تا یخچال جنرال الکتریک به دمای دلخواهتان برسد. هنگامی که دمای یخچال را تنظیم کردید بهتر است آن را علامت گذاری کنید؛ تا اگر به هر دلیلی دمای یخچال بهم خورد، بتوانید دوباره آن را تنظیم کنید.
تنظیم دمای یخچال جنرال الکتریک مدل فرنچ
در این مدل از یخچال جنرال الکتریک با زدن دکمه Freezer می توانید دمای فریزر را تنظیم کنید. دقت کنید که دما بر حسب فارنهایت می باشد، مثل 37 درجه فارنهایت برابر است با 3 درجه سانتی گراد. برای تنظیم دمای یخچال نیز باید دکمه Fridge را فشار دهید. توجه داشته باشید که در این مدل یخچال، دما ابتدا بالا رفته و سپس پایین می آید.
اما اگر دکمه Fridge را به مدت 3 ثانیه نگه دارید یخچال جنرال الکتریک به سرعت شروع به سرما سازی می کند. در این حین کلمه CT بر روی نمایشگر دما ظاهر می شود که به معنی Turbo Cool می باشد. برای غیر فعال سازی این حالت باید 3 ثانیه دکمه Fridge را نگه دارید.
اگر دکمه Freezer را نیز به مدت 3 ثانیه نگه دارید حالت Freeze Turbo را فعال خواهید کرد. این حالت فریزر را در کمترین زمان خنک می کند و بر روی نمایشگر دما کلمه TF را مشاهده می کنید. برای خاموش کردن این حالت هم کافی است 3 ثانیه دکمه Freezer را نگه دارید.
عملکرد صفحه نمایشگر دیجیتال برای یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک
همانطور که گفتیم صفحات دیجیتال ممکن است لمسی و دکمه ای باشند. ابتدا برای آگاهی از نحوه تنظیم دما و دمای مناسب یخچال فریزر، دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید. اگر نمایشگر یخچال شما دکمه ای است می توانید با فشار دادن دکمه هایی که دارای فلش کوچکی هستند، دمای یخچال را تنظیم کنید. هنگامی که دکمه ها را فشار دادید، صفحه نمایشگر اعدادی را نمایش می دهد که همان دمای یخچال می باشد. آن را روی 37 درجه فارنهایت تنظیم کنید.
توجه کنید که اگر دما از 40 درجه فارنهایت بیشتر شود، باعث فساد مواد غذایی داخل یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک خواهد شد. پس از انجام تنظیمات جدید زمانی را به یخچال بدهید تا دمای داخلش را تنظیم کند. هنگامی که دمای یخچال فریزر را تنظیم کردید، از درست تنظیم شدن دمای داخل آن مطمئن شوید؛ اما اگر دمای داخلی یخچال تغییری نکرد، باز هم آن را تنظیم کنید. نکته قابل توجه اینجاست که پس از تنظیم دما یخچال باید حداقل 5 تا 6 ساعت صبر کنید و سپس دوباره این کار را انجام دهید.
اگر تمام مراحل تنظیم دمای ساید بای ساید جنرال الکتریک را انجام دادید؛ ولی باز هم دما تنظیم نشد، با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس بگیرید. آنها اقدامات لازم را برای تنظیم دمای یخچال شما انجام خواهند داد.







  • [*][*][*][*][*]










پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 10:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
elidemy
آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 24 /7 /1399
پاسخ : 3 RE نمایندگی مجاز تعمیر بوش در شمال تهران
دوستان برای تعمیر یخچال پروفایل جایی رو سراغ دارید؟
پنجشنبه 24 مهر 1399 - 11:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
elidemy
آفلاین



ارسال‌ها : 3
عضویت: 24 /7 /1399
پاسخ : 4 RE تعمیر یخچال پروفایل
انواع ارور یخچال پروفایل
خطای F1:
خطای 1F این خطا بدلیل از سرمایش ضیعف دستگاه می باشد. در این مواقع باید دستگاه را از پریز جدا کنیم و با تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال پروفایل تماس بگیرید.
خطای F2:
کد خطا- F2 مشکل این خطا، ایراد از سنسور محیط فریزر است -هنگام خرابی سنسور محیط فریزر، باید مقدار اهم سنسور بررسی و کنترل شود. یک دلیل دیگر نشان دادن این خطا به دلیل خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه است که باید دوشاخه برق دستگاه را جدا کرده و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر پروفایل تماس بگیرید.
خطای F3:
کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیط یخچال – خرابی سنسور محیط یخچال مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد دستگاه – دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
خطای 4F:
کد خطا F4 – اشکال این خطا مربوط می شود به سنسور اوپراتور یخچال که بایستی مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود. خرابی سنسور اوپراتور و در نتیجه تعویض سنسور یک مسئله بسیار مهمی ست که حتما باید به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرده شود. پیشنهاد ما به شما در مواقع برخورد با این مشکل این است که در اولین قدم، یخچال را از برق جدا کنید و با تعمیرکار یخچال پروفایل تماس بگیرید.
خطای F5:
کد خطا F5 – این خطا مربوط به سنسور اوپراتور فریزر است. در این مواقع وظیفه تعمیرکار چک کردن مقدار مقاومت سنسور اوپراتور یخچال است. لازم به ذکر است بدانید که در صورت خرابی سنسور اپراتور یخچال، ممکن است برد یخچال نیز از کار بیفتد. به همین دلیل این یک خطای بسیار مهم و حیاتی است و در صورت عدم توجه به آن، ممکن است یخچال شما به کلی از کار بیفتد.
خطای F7:
کد خطا F7 این خطا هم بدلیل خرابی سنسور محیط مشاهده می شود. که باید توسط یک تعمیرکار خبره این کار، مقدار اهم سنسور یخچال بررسی شود. و اگر با خاموش کردن یخچال بعد از چند ساعتی همچنان این ارور نمایش داده شد، متاسفانه باید برد و مقاومت یخچال تعویض گردد. که البته حتما ضروری است که این کار به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر پروفایل واگذار شود.
خطای F8:
کد خطا F8 – مشکل این پیغام خطا از فن یخچال است. در مواردی مانند سوختگی فن یخچال، آسیب دیدگی فن یا از کار افتادن آن، این خطا نشان داده می شود که بایستی یا فن یخچال عوض شود یا اینکه تعمیر فن را انجام دهیم.
خطای F9:
کد خطا F9 این خطا مربوط به هیتر المنت فریزر است. نگران این مشکل نباشد، چرا که با تعویض ساده هیتر المنت یخچال، مشکل یخچال شما حل می شود. پس اگر این خطا را بر روی نمایشگر یخچال پروفایل خود مشاهده کردید، کافی ست با یک تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال پروفایل تماس بگیرید.
پنجشنبه 24 مهر 1399 - 12:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
shania
آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 15 /12 /1400
پاسخ : 5 RE نمایندگی مجاز تعمیر بوش در شمال تهران
مطلب خوبی بود

یکشنبه 15 اسفند 1400 - 16:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.